REFRRER:path /

Matkailu

Matkailu-aiheesta löydät juttuja eri maailman kolkista. Saat vinkkejä minne kannattaa mennä ja mitä siellä kannattaa nähdä ja kokea.

« »

SuperParkille kaupallinen johtaja

Jukka Keränen

Sotkamolainen SuperPark on saanut uuden kaupallisen johtajan, kertoo Markkinointi&Mainonta-lehti.

Alma Mediaan sulautuneen mediayhtiö Talentumin entinen markkinointijohtaja Roger Enlund aloitti kolme viikkoa sitten SuperParkin kaupallisena johtajana.

Enlund kertoo M&M:lle, että SuperParkilla on potentiaalia vahvaksi lifestyle-brändiksi.

– Erityisesti nuorten kohderyhmä on ottanut brändin vahvasti omakseen. Se potentiaali tullaan hyödyntämään, mutta se vaatii todella hyvää ymmärrystä taustoista, Enlund kertoo nykyisestä pestistään.


Enlund tarttuu sisäaktiviteettipuistojen brändijohtamiseen, digitaalisten palvelujen kehittämiseen ja yhteistyökumppaneihin.

Paikan valinnalla on SuperParkille myös erityistä merkitystä.

– Se on erittäin tärkeää meidän kaupallistamisprosessissamme. Emme me mene Tukholmassa mihinkään ulkokehälle, vaan tuodaan se puisto sellaisille paikalle, että kun se lanseeraus siellä markkinoilla tehdään, sen paikankin puolesta se tukee sitä meidän näkyvää ulostuloa. Ruotsissa on kuuma liikepaikkojen valinta käynnissä, Enlund kertoo.

Enlund kertoo Keski-Euroopassa ja Aasiassa olevan kumppanikeskusteluja käynnissä.

Fakta

SuperPark

Perustettu vuonna 2012

Perustajat Juha Tanskanen, Taneli Sutinen ja Jarmo Heikkinen.

Sijoittajina Restamax Oyj, Matkailurahasto Nordia Oy, Suomen RH-Yhtiö Oy ja Magic Angel Oy.

Vuoden 2015 liikevaihto 8,9 miljoonaa euroa ja liiketulos 1,0 miljoonaa euroa.

Jätä kommentti

Lue lisää aiheesta

« »