REFRRER:path /
Eila Kilpeläinen/arkisto
Tuplalaskut menivät nimenomaan paperisen laskun saajille. Ongelma ei koskenut muita laskunsaajia, eli se ei koskenut suoraveloitusta, e-laskuja ja verkkolaskuja.

Yli 4 000 asiakasta sai tuplalaskun Kajaanin Vedeltä

Ulkopuolinen operaattori postitti paperiset laskut kahteen kertaan.

Tanja Nuotio

Kajaanin Vedeltä lähti postitse reilut 4 000 laskua asiakkaille kahteen kertaan.

– Kyse oli ulkopuolisen operaattorin tekemästä virheestä. Operaattori tulostaa ja postittaa paperiset laskut, Kajaanin Vesi -liikelaitoksen johtaja Juha Nurminen selvittää.

Hän kertoo, että tiistaina laitos on jo postittanut pahoittelukirjeet. Nurminen toivoo, että asiakkaat saavat ne kotiinsa jo torstaina.

Nurminen täsmentää, että tuplalaskut menivät nimenomaan paperisen laskun saajille. Ongelma ei koskenut muita laskunsaajia, eli se ei koskenut suoraveloitusta, e-laskuja ja verkkolaskuja.


Nurminen muistuttaa, että jos tuplalasku on tullut, toinen lasku tulee hävittää. Laskua ei tarvitse maksaa kahteen kertaan.

Kommentit

Näytä 10 20 30 40 50 kommenttia sivulla

Jätä kommentti