REFRRER:path /

Näin Kemijärven brändityö on edennyt

KOTI-LAPPI I PALVELUSIVUT

Näin Kemijärven brändityö on edennyt konkreettisiin toimenpiteisiin:

Visitkemijärven uudet sivut ovat avatut. Käyhän katsomassa visitkemijarvi.fi (jos löydät virheitä tms. lähetä viestiä ilkka.iso-heiko@kemijarvi.fi).

– Brändi on lanseerattu virallisesti Matka Messuilla tammikuun 18.-22. päivä. Osasto ja uusi ilme sai erittäin hyvää palautetta.

– TV-mainontaa oli tähän liittyen samaan aikaan Matka Messujen kanssa teemalla Lapin kesä. Myös tämä mainos huomattiin hyvin.Toinen tv-mainonta kampanja on ennen kesää

– Talviset brändikuvat on otettu maaliskuussa.

– Made in Kemijärvi -hankesuunnitelma on työn alla.

– Brändin mukaista jakotavaraa on erilaista.

– Kaupungin intranet ja internet -sivut ovat työn alla.

– Hotellihanketta työstetään tavoitteena löytää operaattori ja investoija.

– Luonnontuotealan tila-asiaa on työn alla.

– Kalastajien tuotantotila etenee.

– Yms. pientä asiaan liittyvää on tehty ja tehdään

Uusi brändi on myös yritysten vastuulla. Mitä se tarkoittaa sinun yrityksesi toiminnassa? Palvelun kehittämistä? Uusien tuotteiden kehittämistä? Kun tarvitset sparrausta, ota yhteyttä soile.matero@kemijarvi.fi tai jari.polvi@kemijarvi.fi – katsotaan yhdessä sinulle parasta ja asiantuntevaa apua.

Tervetuloa vaikuttamaan siihen, miten ja millaisia toimenpiteitä lähivuosina suunnitellaan tehtäväksi brändin perustalta. Onnentunne brändin idea on levittää ja saada aikaan Onnentunnetta asukkaille, mökkiläisille ja matkailijoille. Aika: 27.4. klo 17.00 ja paikka Heralammen yritystalo.

Onnentunne ei voi olla vain ulkoa ohjautuva eli on selvää, että meillä jokaiselle on oma vastuumme oman ja yrityksemme Onnentunteen osalta. Se ei ole siis vain ulkoisista tekijöistä koostuva.

Kemijärven kaupungin yrityssivut 11.4. näköislehdessä

Mitä uusi brändi voisi tarkoitaa sinun yrityksessäsi?