REFRRER:path /

Tavoitteena oman Kuusipuu-malliston kehittäminen

Katja Pmqvist
Vapaudenkadulle melko tarkalleen vuosi sitten avatun Kuusipuu-liikkeen yrittäjä Jussi Suopanki uskoo tekemiseen, sillä jos mitään ei tee, ei mitään saavuta.

Katja Palmqvist

KOTI-LAPPI I PALVELUSIVUT

Oman Kuusipuu-malliston kehittäminen on kemijärveläisen yrittäjä Jussi Suopangin seuraava hanke.

– Haluan tuoda itälappilaisille kaksi huonekaluliikettä, joista toisessa pystytään räätälöimään asiakkaalle hänen tarpeidensa mukaan erilaisia tuoteperheitä, ja toisessa on tarjolla edullisia tuotteita, hän summaa.

Joulukuun alkupuolella tiloihin avautuu myös Kuusipuu-outlet. – Aiomme myydä pysyvästi edullisia tehdaseriä, joiden joukossa on merkkituotteita.

Muutoksen takana on Suopangin halu tehdä yrityksestään persoonallisempi ja tarjota asiakkaille Kuusipuu-malliston tuotteita. – Ensimmäinen tuotteemme oli markkinoiden ylivoimaisesti edullisin kotimainen keinutuoli, hän kertoo ja lisää, että tuotteesta tuli hyvin suosittu ja moni päätyi päivittämään vanhan kiikkutuolinsa.

Markkinointi tunturin ympärille. Huonekalujen parista Suopangilla on pitkä kokemus, sillä hän on työskennellyt Rovaniemen Iskussa ja huonekalutehtaiden edustajana, jonka jälkeen siirtyi Maskun kalustetalon yritysmyyntiin. Kemijärvelle hän päätyi, koska halusi asua ja työskennellä samalla paikkakunnalla perheensä kanssa.

Digitaalisen markkinoinnin kehittämiseen liittyvät projektit Helsingissä ohjasivat kuitenkin tielle, jolta ei ole enää paluuta. – Aktiivinen markkinointi tuo asiakasvirtaa, ja sen pitää olla hauskaa, hän toteaa ja esittelee kuvasarjaa huonekaluista lappilaisessa luonnossa.

Kauppiaan mukaan printin rinnalla sähköisillä palveluilla tavoitetaan kuluttajat jopa päivittäin, mutta mielikuvien rakentaminen vaatii ahkeraa päivitystä. – Teen Kuusipuu-designia tunturin ympärille, sillä kuvaamme tuotteita Lapin ihanassa luonnossa.

Loppuvuoden aikana Suopanki työstää Halti-sohvakonseptia, jossa jousituksen voi valita eri jäykkyyksistä. – Kuusipuulla on myös oma patjamallistonsa, ja tuoteperheiden räätälöintiä jatketaan.

Kemijärven kaupungin yrityssivut 30.11. näköislehdessä.

Aktiivinen markkinointi tuo asiakasvirtaa, ja sen pitää olla hauskaa.

Jätä kommentti