Asiakasetuja kahden edestä
Julkaistu: 7.5.2021 klo 11:25Lumme Energia ja Loiste Sähkönmyynti yhdistyivät huhtikuussa. Kahdesta hyvästä tuli entistä loistavampi yksi.
Loiste Sähkönmyynnin asiakkaana olet nyt mukana yhteisessä perheessä. Muutoksen takia sinun ei tarvitse tehdä mitään. Kaikki käytännön asiat pysyvät ennallaan. Sopimukset jatkuvat entiseen tapaan toistaiseksi. Kun muutoksia tulee, me kerromme niistä sinulle etukäteen. Ja aina – jos jokin asia askarruttaa, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.
Tästä yhdistymisestä olen erityisen positiivisella mielellä, sillä sen myötä asiakkaat saavat erityisen paljon hyvää.
Asiakkuutesi säilyy suomalaisessa yhtiössä. Meillä on omistajana maakunnallinen yhtiö, jolla on kasvot ja joka uskoo liiketoiminnan kehittämiseen. Vaikka toiminta on valtakunnallista, siihen kuuluu vahva paikallisuus ja läsnä oleminen asiakkaiden elämässä kaikkialla Suomessa.
Saat jatkossakin edullista sähköä. Suuremman yksikön etuihin kuuluu paremmat mahdollisuudet hintakilpailukyvyn ylläpitämiseen ja sinulle se tarkoittaa edullista sähkön hintaa.
Tulossa on ennenkokemattomia energiapalveluja. Tuotteiden ja palveluiden kehittäminen saa uudenlaista voimaa. Saat meiltä vinkkejä, tietoa ja ideoita, joiden avulla voit tehostaa omaa energiankäyttöäsi ja pysyä mukana muutoksissa. Saat myös maan parasta asiantuntemusta omaavan kumppanin aurinkoenergian tuotantoon niin kotona kuin yrityksissäkin. Ja kun sähköauto tulee omaan talliin, apua latausjärjestelmiin saa meiltä.
Olet nyt mukana yhteisessä perheessä. Tarjoamme sinulle energiaa ja etuja. Tutustu uusiin asiakasetuihisi ja lue lisää: loiste.fi
Voit luottaa siihen , että olet asiakkaana vastuullisessa yrityksessä. Päästöttömästi tuotetun energian ostaminen on vaivatonta. Olet mukana monissa hankkeissa, joilla tuetaan luonnon monimuotoisuutta ja tehdään hyviä tekoja. Yhdessä voimme kehittää ratkaisuja, joiden avulla voit tehdä merkityksellisiä ilmastotekoja ja toteuttaa erilaisin keinoin omaa vastuullisuuttasi. Yhdessä luomme menestystä ja parempaa huomista kaikkialle Suomeen.
Vaikka asiat muuttuvat ympärillä, yksi asia ei muutu. Ihminen on aina tärkein, asuipa hän missä päin Suomea tahansa. Haluamme tuottaa maan parhaan asiakaskokemuksen ja tiedämme, että meidän on lunastettava luottamuksesi joka päivä. Nyt meillä on siihen entistä paremmat mahdollisuudet.
Ollaan yhteydessä!
Johanna Viskari, asiakaskokemusjohtajaLumme Energia
Kommentit
Jätä kommentti700 megawattia
14.5.2021 10:26
Ahkera laskujen lähettäjä tämä Loiste. Kerran kuussa tulee lasku. Tavalliselle asujalle se on kympin luokkaa, allekin. Postimaksuihin menee rahaa suhteettomasti. Miksi pikkulaskuja ei voi lähettää harvemmin, vaikka kahden kuukauden välein. Ttässä laskutustiheydessä ei ole mitään järkeä
Arkiatri
13.5.2021 11:46
Ei kaivata muita asiakasetuja kuin halvempaa sähkön hintaa.
Firmojen yhdistyminen
11.5.2021 6:45
Loiste on kiskuri,sähkönhinnat kalliita!En ole ollut yli kymmeneen vuoteen Loisteen sähkönostaja! Enkä vaihda hyviä sähkönmyyjiä mihinkään.Kannattaa kilpailuttaa sähkönkulutus.Siinä säästää vuodessa paljon euroja,riippuu mistä Firmasta sähkön ostaa.
Muualta halvempaa
10.5.2021 18:48
Periaatteestakaan en enää sähköstä maksa paikalliselle kiskurille.
En suosittele
10.5.2021 16:05
Lummella ala- arvoinen asiakaspalvelu. Yrittivät tuplalaskutusta. Selvittelyyn meni viikko aikaa ja 8 asiakaspalvelijaa sitä kävi läpi. 7 mielestä tuplalaskutus oli oikein! Lukekaa netistä palautteita aina kun jotain palvelua harkitsette.
Sähköllä lämmittäjä, mutta kuinka kauan ?
10.5.2021 12:26
”Asiakasetuja kahden edestä”. Niinkö ? Olen pessimisti. Ei siirtohinnat ainakaan laske.