Ikoninen suomalainen brändi horjuu, mutta se ei aio kaatua – Stockmann yritetään pelastaa, vaikka lähes 2 000 velkojaa odottaa saataviaan
Julkaistu: 13.5.2020 klo 6:00Stockmannin hallituksen puheenjohtaja Lauri Ratia uskoo vakaasti, että 158-vuotias brändi nousee vielä kukoistamaan. Hän kertoo kolme perustetta, miksi siihen on yhä mahdollisuuksia.
Samaan aikaan kun Helsingin keskustan Stockmannin tavaratalon kolmannessa kerroksessa uusitaan merkittävällä tavalla naisten osaston ilmettä, Borenius Asianajotoimistossa perataan tarkasti yrityksen velkoja ja varoja.
Stockmann jätti huhtikuun 6. päivä yrityssaneeraushakemuksen Helsingin…
Tämä sisältö on vain tilaajille
Haluatko lukea koko artikkelin?
Tutustumistilaus päättyy automaattisesti. Tilaus sisältää verkon maksulliset sisällöt ja digitaalisen näköislehden.