Kotimaa

Stockmannin Hullut päivät -kampanja myös syksyllä verkossa – osa tuotteista saatavilla tavarataloista

Tavarataloketju Stockmann keskittää myös syksyn Hullujen päivien myyntikampanjansa verkkoon.

– Haluamme turvata sekä asiakkaidemme että henkilöstömme turvallisuuden. Stockmann ohjaa asiakkaat syksyn Hullujen päivien kampanjassa asioimaan verkossa ja olemme keskittäneet myös kampanjatuotteet logistiikkakeskukseemme, Stockmannin viestinnän johtaja Henna Tuominen kertoo Lännen Medialle.

Jos koronatilanne sallii, Stockmannin tavaratalot palvelevat normaaliin tapaan myös kampanjan ajan. Hullujen päivien valikoimaan kuuluu osittain tuotteita, jotka sisältyvät myös ketjun normaalivalikoimaan.

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

– Ne tuotteet ovat näin ollen myynnissä tavarataloissamme kampanjahinnoilla, Eli kampanjatuotteet löytyvät pääosin verkosta, mutta osa on saatavilla myös tavarataloissa. Perinteinen Hullujen päivien hulina ilmapalloineen siirtyy nyt kuitenkin täysin verkkoon, Tuominen jatkaa.

Sokosten ostostapahtumaa valmistellaan kivijalkaankin

Hullujen päivien tavoin keväällä ja alkusyksystä järjestetään myös S-ryhmän Sokos-tavaratalojen ja Emotion-erikoisliikkeiden 3+1 -päivät.

– Syksyn 3+1 -päiviä valmistellaan tällä hetkellä alkuperäisen suunnitelman mukaan eli että ne järjestetään sekä myymälöissä että verkossa, SOK:n tavaratalo- ja erikoisliikekaupan ketjujohtaja Mika Laakso kertoo.

– Koronatilannetta seurataan toki aktiivisesti, ja jos jotain radikaalia tapahtuu, niin sitten siihen reagoidaan, Laakso jatkaa.

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Keväällä Sokoksissa ja Emotion-myymälöissä vastaavat kampanjapäivät muutettiin käytännössä yhdessä päivässä vain verkossa järjestettäviksi, kun koronatilanne näytti pahenevan.

Myös Hullut päivät pidettiin keväällä koronatilanteen vuoksi ainoastaan verkossa.

Tavarataloketjut painottavat koronatilanteen seurantaa ja tiivistä yhteistyötä terveydenhuollon asiantuntijoiden kanssa.

Hulluja päiviä on järjestetty Stockmannilla vuodesta 1986 lähtien.

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Suomessa pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Turussa tavarataloja pyörittävä Stockmann on ollut keväällä ja kesällä julkisuudessa velkasaneeraukseen hakeutumisensa seurauksena.

Oulusta Stockmann vetäytyi alkuvuonna 2017.

Korona on kurittanut muotikauppaa kovalla kädellä.

Myyntikampanjoilla on tuntuva merkitys yritysten liikevaihtoon.

Perinteikäs Stockmann kertoi keväällä hakeutuvansa yrityssaneeraukseen. Koronakriisi romahdutti ulkomaalaisten asiakkaiden määrän Helsingin keskustan tavaratalossa.
Kommentoi Ilmoita asiavirheestä