REFRRER:path /

Oikaisu jalkapallomaajoukkueen pelien televisiointia koskevaan uutiseen

Kainuun Sanomissa (lehdessä 12.9., verkossa 11.9) julkaistussa Suomen jalkapallomaajoukkueen pelien televisiointia koskevassa uutisessa oli virhe. Viasatin emoyhtiö ei ole enää MTG, vaan Nordic Entertaintment Group.

Jätä kommentti