Ihmiset 

Monet asiat ovat kaupan alalla uudistuneet, mutta asiakkaan kohtaaminen säilyy kuitenkin tärkeässä roolissa, kertoo Vuokko Klemetti. Kuva: Maaria Haikola

Hymyilevät kasvot ja tervehdys kassalla jäävät mieleen – sotkamolaisella Vuokko Klemetillä on 44 vuoden kokemus asiakaspalvelutyöstä

Asiakkaan kohtaaminen on yhä tärkeä osa kaupan asiakaspalvelutyötä. Vuosikymmeniä kaupassa työskennellyt sotkamolainen Vuokko Klemetti on kiitollinen pitkän uran varrelle sattuneista ihmiskohtaamisista.

Omalla työuralla asiakaspalvelu on ollut kaiken a ja o, kertoo Sotkamon S-Marketissa 14 vuotta ja sitä ennen 30 vuotta Postin palveluksessa työskennellyt Vuokko Klemetti.

– Se on yhteensä 44 vuotta, ihan pikkujuttu, hymysuinen Klemetti naurahtaa.

Hän teki keskiviikkona viimeisen työpäivänsä S-Marketis

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä