Mielipiteet

Kusti polkee, paikallaan

Yritin viedä (14.12.) postiennakkopaketin Kajaanin Citymarketin Postiin. Siellä todettiin, että postiennakkopakettia ei voi lähettää muuten kuin netin kautta.

Ajelin seitsemän kilometriä takaisin kotiin. Askartelin netissä pakettikortin pakettini päälle. Sain samalla varattua postilokeron viiden kilometrin päässä sijaitsevan S-Marketin postipalvelupisteestä. Vein autolla pakettini siihen.

Lokero ei mennytkään lukkoon. Pyysin apua marketin myyjältä. Ystävällinen myyjä kehoitti soittamaan Postin palvelunumeroon.

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Ajattelin, että sinnehän joutuu jonottamaan pitkään, joten lähdin viemään nyssäkkäni kolmen kilometrin päähän Citymarketiin. Siellä pakettini lähti lopultakin matkaan. Aikaa asian hoitamiseen oli mennyt kolmisen tuntia, kilometrejä kertyi parisenkymmentä.

Annoin palautetta Postin palautekanavalle. Sieltä sain pian ystävällisen vastauksen. Vastaajana oli Nora.

Nora on robotti, joka tehtailee vakiovastauksia asiakkaiden valituksiin.

Suomen Posti taitaa pitää asiakkaitaan ihan idiootteina?

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Martti Niemi

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä