Mielipiteet

Lukijan mielipide: Posti lupaa ottaa palautteesta opiksi

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Martti Niemi antoi tällä palstalla 19.12.22 palautetta Postin pakettipalveluista Kajaanissa. Olen pahoillani, että postiennakkopaketin lähetys ei sujunut toivotulla tavalla.

Postiennakkopaketit, kuten muutkin Postin paketit, voi maksaa kahdella tapaa: tiskillä Postin palvelupisteessä tai verkossa.

Pakettien maksaminen onnistuu myös Kajaanin Citymarketin postissa. On ikävä kuulla, että mahdollinen väärinkäsitys pisteellä on estänyt maksamisen tällä kertaa.

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Ongelmatilanteissa autamme mielellämme asiakaspalvelussa, josta meidät tavoittaa puhelimitse tai OmaPostin chatin kautta.

Pyrimme aina vastaamaan mahdollisimman pian. Palaute on meille arvokasta ja myös siihen tartumme, kun se meille palautekanavia pitkin välitetään.

Parannettavaa on aina, ja otamme palautteesta ehdottomasti opiksi.

Toivon vilpittömästi, että me postilaiset saamme mahdollisuuden palauttaa luottamuksesi osaamiseemme seuraavalla kerralla.

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

aluepäällikkö Posti

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä